Dukelská 145, 379 01 Třeboň
Zveřejněno dne 22.4.2020
ČSSZ přistupuje s účinností od 20. dubna 2020 k následujícím organizačním opatřením:
Smyslem přijatých mimořádných opatření je především ochrana zdraví občanů, včetně zaměstnanců ČSSZ, a současně zajištění všech klíčových činností ČSSZ, zejména pak řádné výplaty dávek důchodového a nemocenského pojištění.
Žádosti klientů o vyhotovení různých potvrzení (dokumentů), pro které si klienti běžně chodí na příslušné okresní správy sociálního zabezpečení osobně, je možné zaslat i e-mailem na elektronickou podatelnu příslušné okresní správy sociálního zabezpečení.
Bude-li z takto zaslané žádosti pojištěnce vyplývat, že má být příslušné potvrzení (dokument) doručeno buď fyzickou poštou na trvalou adresu klienta, anebo například přímo zasláno jinému úřadu (organizační složce státu), který dané potvrzení (dokument) vyžaduje (například konkrétní Úřad práce), nemusí být takový e-mail elektronicky podepsán, jelikož potvrzené údaje se tímto způsobem předají pouze osobě, které se týkají, případně jinému úřadu. V ostatních případech (zejména má-li být příslušné potvrzení či dokument zasláno přímo žadateli zpět elektronicky) musí být žádost zaslána buď datovou schránkou, nebo s elektronickým podpisem.
Tuto informaci si můžete stáhnout ve formátu pdf (PDF 56,19 kB).
Na odkaze níže můžete jednoduše dát vědět svůj názor na oblasti, které chcete ve svém bydlišti zlepšit.
Pomozte nám s rozvojem našeho regionu. Děkujeme.